20 Ocak 2011 Perşembe

GÜLÜMSE...



Gülümsemek her zaman kolay olmayabiliyor hayatın koşturmacası içinde...kabul ediyorum bazen çok kolay unutabiliyoruz..peki aslında bilmiyor muyuz bir saniye gülümsemek bütün kasları gevşetmeye yarayan tuhaf bir etkidir...
Gün ya da hafta ya da ay ya da son yıllar ne zamandır süregeldiğinin bir önemi yok ama eğer hayatımızda bir şeyler yolunda gitmiyorsa ve bu artık süreklilik arz etmeye başlamışsa belki de gülümsemeyi hep ihmal ettiğimiz içindir kim bilir...
Yok artık benim maddi sorunlarımın ya da şu an aklıma gelmeyen binbir çeşit olası sorunun çözüm yolu iki dudağın kulaklara doğru gevşemesi olacak değil ya dediğinizi duyar gibiyim...
Elbette değil kimi kandırıyoruz ki...sadece bir an küçücük bir an denemeye değmez mi...sıfır maliyet..hiç bir zararı yok..yan etkisi de yok..küçümencik bir gülümseme kendini iyi hissettirmeyecek mi görmeye değer...belki hayat felsefesi olur ne dersiniz...
En sıkıntılı anda durup kısa bir süre gülümsemeye çalışın tuhaf bir şekilde kendinizi iyi hissedeceksiniz....
Evet o anki sorun hallolmayacak...bir yerden ihtiyaç olan para çıkıp gelmeyecek belki, ya da ertesi günkü sınavın cevap anahtarı düşmeyecek elinize, ya da yetişmesi gereken projeniz kendiliğinden sabah hazır olmayacak, ya da hayatınızın aşkı kapıdan içeri girmeyecek.....sadece bir an her şey yolunda hissini yaşamak için bırakın dudaklar kulaklarla buluşsun...
Neden mi?? kendiniz için...bugüne kadar kendiniz için ne yapmadıysanız unutun ve bir başlangıç yapıp ilk tebessümü kendinize armağan edin...kendiniz mutlu hissetmezseniz çevrenizdeki kimseye mutlu hissettiremezsiniz...gülümsemek ilk adım olsun mutluluk için, gerisi çorap söküğü gibi gelecek inanın...

Hadi gülümseyin..kendiniz için bir şey yapmaya başlamış olun...Ben başladım...



2 yorum:

  1. yaptım kuzu ama ne bana ne başkasına faydası olmadı :) nolucak şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. kuzumm bir kere yapıp pes etmek yok devam devam:))

    YanıtlaSil