4 Ocak 2011 Salı

çok çalıştım da ne oldu


Hani hep çok çalış öğütleri alırız ya büyüklerimizden...inanmayın sakın ne hale geliyor insan bir bilseniz...dünyam şaştı yıllardır..artık espri konusu olmaya başladım çevremde.çalış çalış nereye kadar diyen mi ararsınız...bu kadar parayı ne yapacaksın diyen mi...yorgunluktan erken çökme belirtileri,unutkanlık,halsizlik,kendine ayırdığın zamanda sadece uyuma isteği de cabası...
Sanki ben özlemiyor muyum o en keyifli öğrencilik yıllarımı, sorumlulukların sadece sınavlar olduğu, arkadaşlarınla,sevgilinle dilediğin kadar zaman geçirdiğin, sabahlara kadar ders çalıştığın hatta çoğu zaman çalışmayıp sohbetle kaynattığın günleri...tek yorgunluğunun spor sonrası olduğu, gözlerinin tek yorulduğu kaptırıp bitirmeye çalışırken elinden bırakamadığın geceler olduğu günleri nasıl özlemez ki insan...şimdi nerdeyse gazetenin kokusunu özlemiş durumdayım..vakit kaybı olmasın diye netten takip ettiğim birkaç tanecik köşe yazarı dışında kimse kalmadı...akşam haberlerini zaten stresim tavan yapmış bir de bu hükümeti saçmalıklarını dinleyemem diyerek kapattığım günlerin sayısı her geçen gün artıyor...
Bir de kalktım herşey çok yolundaymış gibi home ofis çalışmaya başladım...iyice ev kuşu oldum..he evet tek faydası trafik sorununu çekmeyen şanslı azınlık arasına katıldım...bugün ne giysem derdim kalmadı...çantamı değiştirdim mi...fön mü çekseydim..bütün bu sorunlar bitti gitti..ama özlüyorum resmen..tek derdim onlar olsaydı keşke...artık gecem günüm karmakarışık...gece yarısı bile tesadüf konuştuğum bir arkadaşım hala çalıştığımı duyunca ne diyeceğini bilemiyor....depresyonda mıyım acaba??
Siz siz olun unutmayın büyükler her zaman doğru söylemiyor...çok çalışıyorum evet söz dinledim ama sadece mutluluk için çok çaba harcıyor olsaydım...
Yanlışlık olmasın mutsuz değilim yani genelde değilim sadece sıkıldım çok...arkadaşlarıma,kendime vakit ayıramamaktan sıkıldım..
Bir gün herşey düzene girecek elbet...ve ben o gün için sabırsızlanıyorum adeta...
Kıssadan hisse : çalışmak hayattaki en güzel şey insanın başına gelebilecek ama asla ilk şey değil...kendinizi ihmal etmeden çalışmaya çalışın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder