23 Ocak 2011 Pazar

FRİDA KAHLO...SENDEN NEDEN VAZGEÇTİĞİMİ BİLİYOR MUSUN?



Senden Neden Vazgeçtim Biliyor musun??
Kotu gunumde yanimda olmadigin zaman vazgectim.

Canin sıkıldığında benimle paylasmadigini,
kirilacak veya tedirgin olacak olsam bile dusuncelerini acikca soylemedigini anladigim zaman vazgectim.

Bana yalan soyledigini anladigim zaman vazgectim.
Gozlerime baktiginda kalbinle bakmadigini ve bana hala soylemedigin 
seyler Oldugunu hissettigimde vazgectim.

Her sabah benimle uyanmak istemedigini,
gelecegimizin hicbir yere gitmediğini anladığım zaman vazgeçtim.

Dusuncelerime ve degerlerime deger vermedigin icin vazgectim. 
Agrilarimi dindirecek sicak sevgiyi bana vermediginde vazgectim.
Sadece kendi mutlulugunu ve gelecegini dusunerek beni hice saydigin icin vazgectim.
Tablolarimda artik kendimi mutlu cizemedigim ve tek neden 'sen' oldugun icin vazgectim.

BENCIL OLDUGUN ICIN VAZGECTIM!!
Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgecmem icin yeterli degildi, 
cunku sevgim yuceydi. 
Ama hepsini dusundugumde senin benden coktan vazgectigini anladim 

 Bu yüzden ben de senden vazgectim.

Frida Kahlo


DİPNOT: 

İstanbul'da 'Frida Kahlo ve Diego Rivera' Sergisi
Meksika'nın, Dünya Sanatına Kazandırdığı Frida Kahlo ve Diego Rivera'nın Eserlerinden Oluşan Sergi, Yarından İtibaren 20 Mart 2011 Tarihine Kadar İzlenebilecek...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder