6 Eylül 2010 Pazartesi

Şiirimsilerim-2....

Yalnızlığımı kendimle paylaşmayı öğrendim,

Kimseciklere muhtaç olmadan mutluluğu tatmayı,

Hayalin bana senden çok daha yakın,

Senden çok daha dost oldu sensizliğimde..

Gördüm ki dünyada denden değerli şeyler de varmış,

Artık biliyorum ümitsizce sevmenin,

Körü körüne bağlanıp acı çekmenin,

Masum sevgilere tuzak olduğunu....

Geç de olsa anladım kaderimde yazılmadığını...

Komik geliyor şimdi

Bir zamanlar ürktüğüm karanlıkların

Bugün bana umut ışığı olmaları...

Komik geliyor

Zor da olsa kabullendiğim yokluğunda bile

Bir umut arayışım...

Öğrendim artık,

Gülmek de varmış bu dünyada

Çığlıklar atıp mutluluktan

Dans etmek de varmış...

Keşke beraber öğrenseydik tüm bunları....

Malesef

Sensizlik de varmış bu dünyada
Yalnızlık da...

Mart '95
Sakazen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder